Tek Kiriş Gezer Vinç Arabası (VDMH Serisi)

Special Design Industrial Cranes

Tek Kiriş Vinç Arabası ( VDMH Serisi ) 6 Eksen

  • Monoray vinç arabalarının Tek kiriş köprülü gezer vinçlerde kullanılan kaldırma guruplarıdır.
  • Monoray vinç arabalarından farkı 6 yöne ( x-y-z ) hareket edebilme kabiliyeti vardır.
  • Ergonomik tasarımı ile dikeyde maksimum kaldırma yüksekliği, yatayda maksimum yanaşma payı vardır.
  • Kaldırma gurubu, donanım gurubu ve kanca bloku çift kiriş vinç arabaları ile aynı tasarımdadır.
  • Monoray şaryo gurubu ise tamamen ARNİKON Markasına Özel bir tasarıma sahiptir.
  • Tüm parçaları demonte olarak seri şekilde üretilip montajlanmaktadır.
  • Kaldırma gurubu emniyet faktörü 1,2 olup frenleme sistemi emniyet faktörü 2 dir.

Vinç Setleri Özellikleri

  • Tasarım
  • Teknoloji
  • Üretim
  • Bakım ve Güvenlik
  • Vinç Setlerimiz, ISO, FEM ve DIN normlarına uygun olarak tasarlanmaktadır.
  • İstenilen kaldırma ve yürütme hızlarına ve çalışma sınıfına uygun mekanizma seçimleri yapılmaktadır.
  • Vinç arabalarımızın estetik görünüş, montaj/demontaj esnasında kolaylık ve imal edilebilirliği arttırmak için demonte edilebilir kaldırma gruplarımız dizayn edilmiştir.
  • Ar-Ge ürünü olan Teker Bloklarımız, montaj/demontaj sürecinde kolaylık sağlamaktadır. Alternatiflerine göre daha sessiz ve hassas bir yataklama sistemine sahip olmakla rulman, teker ve dişli kutusunun ömrünü arttırmakta, ayarlanabilir teker merkezi sayesinde Ray bozukluklarının olduğu yerlerde, merkezlerde +/- 15 mm hareket imkanı sağlamaktadır.
  • Kullanılan Frekans İnvertörleri sayesinde düzgün yük taşıma ve asgari yük salınımı elde edilmektedir. Frenlerin çalışma ömrü daha uzun olacak sekilde dizayn edilen , yumusak hareketler yapmak için kullanılan invertörler sayesinde asınmalar minimum seviyeye indirilmiştir.
  • Vinç uygulamaları için özel olarak üretilen motor ve redüktör grupları ile, yumuşak kalkış ve duruşlar, darbesiz çalışma ve uzun ömür sağlanmıştır.
  • Yürütme grupları GGG50 malzemeden dökülmüş teker bloklarından oluşmaktadır. Bu bloklar son teknoloji ile hassas olarak işlenerek, yataklama ve teker ömrü noktasında uzun ömürlülük sağlamakla birlikte istenilen yüksek hızlara erişme noktasında büyük avantaj sağlamaktadır.
  • Teker göbeginden çoklu kama sistemiyle tahrik verilerek, teker göbeğindeki ve tahrik milindeki aşınma en aza indirilmiştir.
  • Kaldırma ve yürütme redüktörlerinin çıkış milleri DIN 5480’e göre freze geçmeli olarak açıldığından kamalı sisteme göre daha emniyetli yük taşıma özelliğine sahiptir.
  • Tekerlek tasarımlarımızda, tekerlek basınçları kontrol edilerek çaplar tayin edilmiş, malzeme seçiminde aşınmaya karşı dayanıklı olan (GGG70) küresel grafitli döküm malzeme kullanılmıştır.
  • Vinç setlerinin imalatında dünya standartlarına uygun boya işlemleri uygulanmaktadır. Müşterilerimizin talep ettiği özel renklerde boyama işlemi yapabilmekteyiz.
  • Motorlar IEC standardına uygun, sincap kafesli, 400Vac nominal gerilimli, 3 faz, 50Hz, F izolasyonlu, S1 çalışma sınıfında ve minimum IP55 koruma sınıfında, elektromanyetik disk frenlidir.
  • Kullanılan limit switchler ile, indirme-kaldırma ve ray sonu hareketleri sınırlandırılmaktadır.
  • Tasarımlarımızda montaj kolaylığı servis müdahale rahatlığı, ergonomik görünüm, işçilik azaltma ve teknolojinin bize sunduğu imkanları kullanarak müşterilerimize kaliteli ürün sağlamak ana hedefimizdir.
  • Vinçler bulundukları çalışma hatları üzerinde 1 den fazla vinç ile çalışabilmektedir, bu sebeple iki vinç köprüsü birbiri ile çarpışabilir. Bu kazaların ve arızaların önüne geçebilmek için vinç çarpışma sensörü kullanılmaktadır.