Endüstriyel Transfer Arabaları

Yerden Yük Transferinde En Büyük Yardımıcınız

  • Transfer arabaları yatay zeminde bir yükü hareket ettirmek için kullanılır.
  • Endüstride birden fazla holün bulunduğu fabrikalarda holler arası yük transferini sağlar.
  • Motorlu transfer arabaları olduğu gibi motorsuz transfer arabaları da olabilir.
  • Akülü transfer arabalarında enerji bataryalar aracılığı ile sağlanır.
  • Gezer vinçlerin ya da portal vinçlerin erişemediği yerlerde yükü hareket ettirmek için rahatlıkla kullanılabilir.
  • Domuz arabası olarak da bilinen bu ürünlerimiz aslen gezer vinçlerin yürüyüş aksamından oluşur.
  • Yürüyüş aksamları raylı mekanizmalardan oluşacağı gibi lastik tekerli transfer arabaları da mevcuttur.
  • Raylı transfer arabası olarak da bilinen bu ürünümüz madenlerde bir ucu ırgat denen çektirme sistemine bağlanarak belirli bir açıyla da çalışır. Bu tarz uygulamalarda avare yük vagonları halatın ucuna bağlanarak yatayda ya da belirli bir açıyla yukarı doğru motorlu çekici ırgatla çekilir.

Proses Vinç Özellikleri

  • Tasarım
  • Teknoloji
  • Üretim
  • Bakım ve Güvenlik
  • Özel imalat proses vinçlerimizle beraber kullanılan çift kirişli köprü konstrüksiyonlarda sehim en az 1/1000 oranında hesaplanır. İhtiyaca göre konstrüksiyonu ısıya karşı koruyucu ısı kalkanları kullanır.
  • İstenilen kaldırma ve yürütme hızlarına ve çalışma sınıfına uygun mekanizma seçimleri yapılmaktadır.
  • Proses Vinçler, olabilecek en sağlam ve hafif şekilde tasarlanarak DIN normları ve FEM standartları kriterlerine uygun olarak imal edilir.
  • Kaldırma – indirme, yürütme redüktörleri paralel milli tip ve fem sınıflarına göre uygun servis faktörlü redüktörler seçilerek üretilir.
  • Ana kaldırmayardımcı kaldırmaAraba yürümeköprü yürüme sistemlerinde invertör sürücüleri kullanılarak darbesiz hareket ve en az yük salınımı sağlanır.
  • Uygulama dahilinde proses vinçlerde x-y-z eksenlerinde pozisyonlama, konumlandırma, herhangi yönde otomatik dur-kalk hareketleri, çalışma zamanı tesbiti, elektrik tüketimi, arıza tesbiti, bazı arızalara uzaktan müdehale imkanı gibi olgular işlenebilmektedir.
  • Çalışma ortamlarına göre uygun motorlar, cebri fanlar, elektrik odasında ve kumanda kabininde klimalar kullanılabilir.
  • Elektrohidrolik frenlerle durdurulur. Tonaja ve ihtiyaca göre acil stop emniyet frenleri de kullanılabilir.
  • Kalite sertifikalı saclar kullanılarak üretilen köprü kirişlerinin kaynakları tahribatsız yöntemlerle ölçüler ise TS-EN-1090 toleranslarına göre kontrol edilir.
  • Köprü kirişlerinin dış kaynakların tamamı tozaltı kaynak robotlarıyla kaynatılmaktadır.
  • Vinç köprülerinin imalatında dünya standartlarına göre kumlama, ve boya uygulanmaktadır. Vincin çalışma şartları göz önüne alınarak özel boya uygulamaları yapılabilmektedir. Müşterilerimizin talep ettiği özel renklerde boyama işlemi yapabilmekteyiz.
  • Özel imalat proses vinç sistemlerinde; radyo frekanslı uzaktan kumanda, kabinden kumanda seçeneklerimiz mevcuttur.
  • Köprü boyunca akım alma feston hattı olarak tek ya da çift hatlı I profil kablo arabalı akım alma sistemi tercih edilir.
  • Özel imalat proses vinç sistemlerinde bakımı emniyetli olarak yapabilmek için köprünün bir veya iki kirişinde standartlara uygun bakım platformu vardır.
  • Kullanım alanlarına göre manuel olarak kilitlenen park fren sistemleri, izleme sistemlerirüzgar sensörleri gibi opsiyonlar kullanılabilmektedir.
  • Köprünün yürüyüş nihayetlerinde tamponlara çarpmadan akımı kesecek switchler mevcuttur. Ayrıca aynı holde birden fazla köprü vinç sistemi varsa, bir birlerine çarpmalarını engelleyecek sensör switchler kullanılır.
  • Vinçlerde kullanılan loadcell yük switchleri, işletmenizde kazaların önlenmesi konusunda en büyük önlemlerden biridir.Dijital özellikleri ile yük bilgileri bir ekrana aktarılarak kaldırılan yükle alakalı sürekli bilgi sağlayabilir.
  • Arnikon Mühendislik ürünleri ile, minimum yük salınımıminimum aşınma ve yıpranmadüşük bakım maliyetlerini garanti etmektedir.